Stránky Oskárka a Rokyška

Procházka

15.05.2010 20:04

Tak dneska jsme se (i za kapánek nepříznivého počasí) vydali s Rokynem na delší procházku...Šla s námi kamarádka Eva s chod'ákem Garem,a nakonec jsme došli do pitkovického(myslím :D ) rybníku,kde sme pesanům házely aportíky do vody...Cestou zpátky jsme se stavili na cvičáku Rychety kde jsme se zeptaly,zda si tam ůžeme zacvičit...Rychety byly celé prázdné,a uprostřed nich jen my dvě s pesanama :D no,procvičili jsme s Rokynem chůzy po žebříku,pak kladinu, ,,travnaté" áčko,překážky z agility,a nakonec plnou překážku...Rokyš jí viděl poprvé-z agility je zvyklý skákat na neplné,a toto pro něj byla novinka...Ze začátku se odrážel z vršku,ale když jsem jí trochu snížila tak pochopil,že odměnu dostane jen když se od překážky nebude odrážet...Postupně jsem výšku zbvyšovala,až Rokyn bez doteku skočil metrovku!!!Říkala jsem si,že to je velký úspěch :) No,a pak největší radost-našla jsem tam zapomenuté vodítko(10-ti metrovou stopovačku od K9!!!)No,myslím,že jsem si dnešek opravdu užila jak já,tak Rokyš... :)

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode