Stránky Oskárka a Rokyška

Obrany

04.10.2010 19:29

Tak se po dlooooouhé době zase ozývám...Takže,začali jsme s Rokyšákem chodil na výcvik obran na cvičiště Rychety,kde je fiiguruje Miroslav Tošnar a jeden pro mě zatím neznámí pán... :) Rokyš byl napružený,už když viděl postroj,tak jsem měla dost práce ho zkorigovat už i při čekání v kruhu :D Když na nás pak přišla řada,Rokyn byl myslím že úžasný a vedl si na jedničku ;) Zkusil si kousání už i na rukáv,což se hned napoprvé pustil,páč t pro něj bylo asi moc ,,velké" ...Pak se s chutí zakousl  i na ten rukávek...Poté jsme si taky vyzkoušeli vypouštěčku,kde jsem měla mít Rokyna na vodítku,a !VLÁT! za ním asi 80m :D no,chvilkama jsem fakt padala,ale přežila jsem to jen s křupnutím v pravým koleni,ale jinak dobrý :DPři maketách nám vyštěkávání tedy moc nešlo,ale jde jen o to,aby to pochopil... ;) Tak se těšíme na příště

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode