Stránky Oskárka a Rokyška

Neoficiální agi závody

27.06.2010 11:49

Již brzy ráno jsme vyrazili do Horních Počernic na naše první neoficiální závody...Když jsme dorazili na velké parkoviště a já si vypakovala z auta svůj přeplněný batoh,plapla jsem Rokyho a šla se nahlásit...Na veterinární přejímce nám prohlédli očkovák a já obdržela instrukce a nafukovací balonek s provázkem,který jsem měla před začátkem prvního běhu nafouknout a odevzdat na výzdobu =-) ...Šli jsme si prohlédnout Pet Center(největší v ČR)a porozhlédnout se tam...Prohlédli jsme si klokánka,želvy,rybičky,králíčky,hady a jiná terarijní zvířátka,myšky,potkany,úúúžasné malé fret'ulky,papoušky-od malých zebřiček až po kakadua a dva krásné Ary,a spousta dalších zvířátek....Rokyna nejvíce ,,okouzlili" akční burunduci,malé opičky a velcí arové,na které se dokázal dlouho unešeně koukat :D Pak jsme šli na ná první běh-Hra,kde jsme měli parkur sestavený z těchto překážek:Skočka-skočka-skočka-skočka-áčko-skočka-skočka(u ní položená miska s dobrůtkami)-skočka-tunel-skočka-na zemi ze slalomových tyček byl vytvořený četverec do kterého měl být pes odložen zatímco majitel hází tenisáky do tunelu(pokud se ovšem nestrefí,musí obíhat tyčku zapíchnutou v zemi kousek od tunelu a pak tunel a skočka...V této kategorii jsme byli bohužel doskvalifikováni,protože Rokyšek ucítil vábyvou vůni lobásky a vzal mi z parkuru dráhu(no,nakonec jsem si říkala,že u těch tenisáků by byl stejně problém,poněvadž já s mojí šikovností se do něčeho trefit bych tam strávila dost času,a Rokyn-blázen do balonků,tedy hlavně do tenisáků-by mi stejně nevydržel ležet v ohraničené ploše...No,poté bylo  Agility,kde jsme skončili na 5. místě...Nakonec byl Jumping,kde jsme s časem 17(celá něco) překonali spousta pesanů,a vyhráli 1, místo!!!Na vyhlášení jsme vyhráli barel na krmení,ve kerém byl naskládán krásný hrneček,obří kostička pro Rokyška ,časopis s DWD Bez psa se neobejdu a outdoorová zířivě oranžová hračka,kterou jsem těsně před vyhlášením chtěla koupit... :-) Pár lidí mi tam Rokyška ,,prozkoumalo" a tipovali,co je to za křížence...Prý jim připomínal přerostlého Pikard'ana... :D No,a protože jsme na začátku dne obdrželi poukaz na slevu v Pet Centru,trošku jsem zde pokoupila...Rokyškovi jsem na zahánění nudy koupila pár žvejkaček(žvýkací kostičky z bůvolí kůže),balonek s rolničkou,suprový podšitý postroj,Oskárkovy zna útěchu že jsem ho nechala doma pár n'aminek,pak andulákovi novou koupelničku a proso...Myslím,že první závody mají své kouzlo...Mě určitě tahle atmosféra okouzlila,takže hledáme další závody někde poblíž,kde bychom to mohli zkusit... =o)

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode